Przydatne informacje
Automat samosprzedający - co to jest?
Automat samosprzedający lub po prostu automat vendingowy to rodzaj urządzenia służącego do samoobsługowej sprzedaży. Jeszcze do niedawna tego typu maszyny wydawały głównie kawę i przekąski, a znaleźć je można było na uczelniach, dworcach, w większych zakładach pracy czy marketach. Dziś, możliwości automatu sprzedającego są znacznie szersze a to dzięki możliwości programowania funkcjonalności dopasowanych do potrzeb Klientów. Automaty marki OptiVendi wyposażone są w nasze autorskie oprogramowanie, które dostosujemy do Twoich wymagań. Od "zwykłych" maszyn znanych głównie z wydawania przekąsek odróżnia je również duży wyświetlacz i proces zakupowy przypominający nieco doświadczenie realizowania zakupu w sklepie internetowym (dodawanie produktów do koszyka z poziomu czytelnego wyświetlacza, możliwość modyfikowania zamówienia w koszyku, przejście do płatnośc, dowód zakupu przesyłany na adres mailowy Klienta).
Gdzie postawić automat samosprzedający?
Automaty vendingowe stawiane na zewnątrz budynków działają przez cały rok, również w skrajnych warunkach atmosferycznych - wystarczy zainstalować niewielkie zadaszenie. Montaż urządzenia przed budynkiem nie ogranicza dostępu, przez co sprzedaż z automatu możliwa jest 24/7 a to przekłada się na zadowolenie klientów i ciągły, całodobowy przychód ze sprzedaży w maszynie. Poza tym, Twoja firma pracuje w ten sposób na wizerunek nowoczesnej i elastycznej.
Jak uzupełnić braki magazynowe?
Dzięki autorskiemu oprogramowaniu maszyn OptiVendi, korzystając z dostępu do systemu zarządzania masz wgląd w zatowarowanie swoich maszy zawsze i wszędzie. Dzięki temu, zawsze wiesz, w której lokalizacji brakuje wybranego towaru.
Co w przypadku awarii?
Większość ewentualnych problemów rozwiązujemy błyskawicznie zdalnie. Po otrzymaniu zgłoszenia łączymy się zdalnie z maszyną, następnie identyfikujemy problem i wdrażamy najbardziej optymalne rozwiazanie - to minimalizuje Twoje straty, z którymi musiałbyś się liczyć, gdyby maszyna oczekiwała na przyjazd serwisanta. Takie rozwiązanie jest też korzystniejsze dla konsumentów, którzy mogą kontynuować zakupy.